Imagen
HUAV portada
Imagen
Logo HUAV
Hospital Universitari Arnau de Vilanova de Lleida Back to top

Com arribar

Av. Alcalde Rovira Roure, 80
25198 Lleida
España

Veure a Google Maps

Com visitar-se

Les Consultes Externes estan ubicades dins de l’hospital, repartides en diferents plantes majoritàriament entre la planta baixa i la segona planta de l’edifici antic. També hi ha consultes a l’Edifici Hospitalari Polivalent.

Quan arribeu a l’àrea de Consultes Externes on esteu citats, és imprescindible passar la Targeta d’Identificació Sanitària (TIS) pels gestors de cues o mitjançant l’APP “Salut Lleida”. Els pacients que no tenen la TIS caldrà que passin pel taulell de programació de la planta 0 de l’edifici antic.

1

Recollir tiquet

Recolliu el tiquet que el caixer us imprimirà. Cal que el conserveu fins que es realitzi la visita.

2

Consultar informació

El tiquet imprès us indicarà la sala d’espera i consulta on us heu d’adreçar.

3

Sala d’espera

Un cop a la sala d’espera corresponent, us apareixerà a les pantalles el codi que teniu al tiquet imprès indicant que ja podeu passar a consulta.

Hi ha dos aspectes que heu de tenir en compte abans de visitar-vos al centre hospitalari:

Imatge
Targeta
Targeta Sanitària

Sempre que vinguis a consultes externes, porta la targeta sanitària. T’identifica i et permet accedir als centres i serveis del sistema sanitari públic. D’altra banda, si has canviat de domicili o telèfon, avisa’ns i actualitzarem les teves dades.

Imatge
Lector de Consultes Externes

El dia de la visita, quan arribis al centre, abans d’entrar a la consulta, has de fer el tràmit de confirmació de visita mitjançant les pantalles d’admissió ràpida o l’APP. Hauràs de passar el codi de barres de la targeta sanitària pel lector de la pantalla.

Qualsevol persona davant la presència d’un símptoma inusual o davant del simple fet de trobar-se malament, el primer que busca és ser atès de la manera més ràpida possible. Algunes d’aquestes situacions, aparentment poc greus, poden tractar-se als Centres d'Urgència d'Atenció Primària (CUAP) o a les agendes d'Atenció Continuada de tots els centres d'atenció primària del territori. I no requerir atenció en els centres d’urgències hospitalaris.

Com visitar-se a Urgències?

Com canviar o anul·lar una cita

1

Missatge SMS

Si teniu una visita programada, sigui presencial o telefònica, rebreu un missatge SMS al mòbil que us preguntarà si l'accepteu o si la rebutgeu.

2

Correu electrònic

També podeu canviar o anul·lar una cita mitjançant el formulari
Anar al formulari

3

Trucada telefònica

Podeu canviar o anul·lar una cita a través del telèfon 973 70 52 01

Com ingressar

Hospitalització programada

Si teniu un ingrés planificat, cal que us adreceu a la Unitat d’Admissions de l’Hospital, ubicada a la planta baixa de l’edifici nou (accedint per la porta principal de l’hospital) en horari de 8 h a 15 h (preferentment de 14 h a 15 h o a criteri facultatiu). Passades les 15 h, en dies festiu o cap de setmana us heu d’adreçar a admissió d’urgències (ubicada al servei d’urgències) en horari de 15 h a 20 h.

Per fer l’admissió, cal que porteu:

Imatge
Targeta

Targeta Sanitària Individual (TSI)

Imatge
Persona

Document d’identitat acreditatiu (DNI, NIE o passaport)

Imatge
Document

Autorització de l’asseguradora corresponent (si és el cas)

Si teniu una cirurgia programada, cal que us adreceu a la unitat de recepció quirúrgica (3a planta, edifici antic) per fer l’admissió. Segueixi les ordres terapèutiques que li han donat des de la consulta d’anestèsia i la infermera de la unitat de recepció de pacient quirúrgic.

Per fer els tràmits administratius necessaris cal portar el document d’identificació (DNI, NIE, passaport) i la targeta sanitària individual (TIS) o l’autorització de l’asseguradora corresponent, si és el cas. En el moment de l’ingrés cal facilitar les dades d’una persona de contacte (nom i telèfon). En cas de ser beneficiari de la targeta sanitària identificativa Cuida’m haurà de presentar-la perquè el personal sanitari que l’atén estigui degudament informat.

Segueixi les ordres terapèutiques que li han donat des de la consulta d’anestèsia i la infermera de la unitat de recepció de pacient quirúrgic.

Imatge
Telèfon

Telèfon
973 70 52 00

Imatge
Localització

Localització
Avinguda de l'Alcalde Rovira Roure, 80

Imatge
Rellotge

Horaris
Obert les 24 hores del dia

En arribar a la unitat d’ingrés, serà rebut/da pel personal d’infermeria que fa l’acollida, comprova la identitat i col·loca el braçalet identificatiu al canell, si no s’ha posat a la Unitat de Recepció de Pacients Quirúrgics. En aquest braçalet hi consten les dades personals del pacient.

El braçalet no s’ha de treure durant els dies que duri l’ingrés, ja que és una mesura per garantir la seguretat de les persones ateses i evitar errors d’identificació. Per aquest motiu, la identitat es verifica abans de fer algun procediment. El personal d’infermeria acompanya el pacient a l’habitació i explica les normes de funcionament de la unitat. Qualsevol dubte que sorgeixi pot plantejar-se a l’equip assistencial de la unitat, a qui també s’ha de comunicar si es pren alguna medicació. Sempre que sigui possible cal portar la recepta mèdica o el prospecte dels medicaments. Durant l’ingrés no cal prendre cap medicament que no doni el personal sanitari. És important informar de qualsevol al·lèrgia o problema que el pacient hagi tingut amb medicaments, aliments o altres productes.

  • Un pijama.
  • Unes sabatilles tancades pel taló.
  • Una bata.
  • Articles d’higiene personal.
  • Crosses o equip ortopèdic que necessiti el pacient.

Si s’utilitzen pròtesis dentals, auditives, ulleres, etc., cal assegurar-se de guardar-los sempre quan es treguin a l’armari o al calaix de la tauleta auxiliar. Cal informar-ne l’ús del personal d’infermeria per evitar pèrdues o desperfectes.

No s’han de portar objectes de valor durant l’estada, i en cas de portar-los, l’hospital no es fa responsable de la pèrdua. És habitual compartir habitació amb un altre pacient, per això cal recordar que cal tenir la porta de l’habitació tancada, excepte en aquells casos en què el personal sanitari estableixi el contrari.

Si es comparteix habitació és possible que se senti informació mèdica de l’altra persona, per la qual cosa es recorda que un dels deures recollits a la Carta de drets i deures de la ciutadania en relació a l’assistència sanitària és el de respectar la intimitat i la confidencialitat de terceres persones.

S’ha de tenir el volum dels aparells de ràdio i televisió baix, i caldrà apagar-los si així ho indica l’equip assistencial o un altre pacient. Cal mantenir el telèfon mòbil en mode silenci i evitar-ne l’ús durant la visita mèdica o d’infermeria. Les unitats solen tenir una zona per a acompanyants que es poden fer servir durant les visites. S’ha d’evitar estar als passadissos.

  • Renteu-vos sempre les mans amb aigua i sabó, durant almenys 20 segons, després d’haver utilitzat el bany, abans de menjar o després de tocar un objecte que estigui brut. Les mans s’han de mantenir sempre netes.
  • No s’ha de visitar ningú a l’hospital si s’està refredant o símptomes compatibles amb processos infecciosos.
  • Cal evitar manipular dispositius sanitaris.
  • Per privadesa i confidencialitat no es permet l’ús de càmeres o aparells d’enregistrament.

La neteja de l’habitació es fa cada dia, habitualment al torn de matí. Si l’habitació necessita neteja, cal que ho comuniqueu al personal d’infermeria. Els acompanyants han d’esperar a la zona dels acompanyants durant la neteja i sempre que l’equip assistencial així ho requereixi.

L’alimentació forma part del tractament, per tant, l’elaboració de la dieta dels pacients està supervisada pel Servei de Dietètica i Nutrició amb l’objectiu d’adequar-la a cada situació mèdica. Cal recordar a l’equip assistencial si el pacient té algun tipus d’intolerància, al·lèrgia o restricció. No s’han de menjar o beure aliments que no estiguin inclosos en la dieta, excepte si el personal mèdic ho autoritza. No s’ha de guardar cap aliment a l’habitació perquè podrien ocasionar problemes sanitaris. A la unitat on es fa l’ingrés s’informa de l’horari dels àpats.

S’informa del dia d’alta amb 24-48 hores d’antelació, tot i que aquest període pot variar segons la situació clínica. En general i sempre que sigui possible, es procura donar les altes abans de les 12 hores del migdia. A l’alta, se li dona al pacient la informació i la documentació sobre el que cal fer a continuació, amb relació al tractament i a les visites posteriors.

També es proporciona un informe d’alta mèdica i un informe d’alta infermera amb el diagnòstic, les recomanacions de tractament i les mesures generals que cal seguir al domicili, així com els signes d’alarma davant dels quals el pacient ha de estar atent. Si cal fer visites i/o proves posteriors es facilitarà la documentació.

Gestió de les incapacitats temporals (IT) per ingrés hospitalari

En quins casos es pot demanar la baixa IT?

Els pacients ingressats amb CIP, en situació activa o cobrant subsidi d’atur i que no sigui a causa d’un accident laboral i que no tinguin altres assegurances.

La gestió de les baixes laborals per Cirurgia Major Ambulatòria (CMA) i les altes de les dones que abans de parir tenien una baixa laboral activa.

Les secretaries de les unitats d’hospitalització gestionaran la vostra baixa laboral, en cas que sigui necessari. Cal portar la targeta sanitària i es recomana tenir accès a La Meva Salut.

Protocol de visites

Actualment, es permeten les visites als pacients hospitalitzats convencionals de 12 h a 14 h i de 18 h a 20 h, amb un acompanyant per pacient.

Preguntes freqüents

No has trobat el que necessites?
Visita aquesta pàgina web per trobar més respostes a preguntes freqüents.

Contacte

Imatge
Telèfon

Telèfon

973 70 52 00

Imatge
Calendari

Programació

[email protected]

973 70 52 01

Imatge
Grup

Unitat d’Atenció a la Ciutadania i Participació

[email protected]

973 70 52 35